Jasmin Oulu tilaus- ja sopimusehdot
Jasmin.fi on Jasmin Oulun verkkokauppa. Verkkokaupan omistaa Potero Oy, y-tunnus 2063235-5. Verkkokaupan hinnat ovat euroissa ja sisältävät Suomen lain mukaisen arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Hinnat ovat tuotteiden myyntihintoja ja eivät pidä sisällään tilauksen toimituskuluja vaan mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai kassalla. Jos jotain tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Kun tilaat verkkokaupasta saat sähköpostiisi heti tilausvahvistuksen. Tämän jälkeen saat erillisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu ja se on lähdössä varastoltamme. Kun tilauksesi lähetetään pakettina, saat lisäksi seurantatunnuksen, jonka avulla voit noutaa pakettisi heti sen saavuttua. Jos rekisteröidyt verkkokauppamme asiakkaaksi, voit lisäksi seurata tilauksen kulkua oman sivun kautta. Sinun ei kuitenkaan ole pakko rekisteröityä. Autamme mielellään kaikin tavoin, että onnistut verkko-ostoksessasi.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti. https://jasmin.fi/tietosuojaseloste/
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Korttimaksut/Verkkopankit
Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Collector Lasku/Osamaksu
Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa
Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.
Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.
Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.
Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Puhelin: 0207 181830
Toimitusehdot
Verkkokaupassa voit valita toimitustavaksi jonkin seuraavista vaihtoehdoista:
Nouto myymälästä 0€
Noudettaessa muistathan ottaa henkilöllisyystodistuksesi mukaan. Tilausta säilytetään myymälässä 14 vrk sen käsittelystä.
Kotiinkuljetus on aina maksullinen.
Postipaketti 5,90€
Postin kotiinkuljetus 12,90€
Kotiinkuljetus on aina maksullinen.
Toimituskulut lisätään automaattisesti ostoskorin loppusummaan valitsemasi toimitustavan mukaisesti.
Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1 – 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Lähetämme tuotteet yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Emme vastaa mahdollisista myöhästymisistä kolmannen osapuolen toiminnasta johtuen.
Tällä hetkellä toimitamme verkkokaupan tilauksia vain Suomeen poissulkien Ahvenanmaa.
Palautus ja vaihto
Eikö tilaamasi tuote ollutkaan sopiva tai tulitko sittenkin toisiin ajatuksiin? Ei hätää – Jasminin -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Perimme postitse tai matkahuollon kautta tehtävistä asiakaspalautuksista 3,95 euron käsittelymaksun, koska turhat asiakaspalautukset kuormittavat paljon ympäristöä. Autamme sinua mielellään oikean koon tai värin valinnassa.
Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja käyttämättömiä. Palauta tuote aina tuotelaput paikoillaan ja alkuperäispakkauksessaan, jos mahdollista. Täytä aina paketin mukana tuleva palautuslomake ja ilmoita palautuksesta tai vaihdosta asiakaspalveluumme. Tuotteen vaihtaminen on maksutonta. Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteen myös myymälässämme. Myymälässä vaihto ja palautus on maksutonta. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme postitus- ja käsittelykulut 9,85€. Jasmin vastaa maksusuorituksen palauttamisesta asiakkaalle viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu myymälässä.
NÄIN PALAUTAT:
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@jasmin.fi ja kerro, että haluat palauttaa tilauksesi tai vaihtaa tuotteen.
2. Pakkaa tuote siististi alkuperäiseen pakkaukseen. Täytä paketin mukana tuleva asiakaspalautuslomake ja laita se palautuksen mukaan.
3. Palauttaessasi tuotteita, voit viedä paketin lähimpään Postiin, ja ilmoitat sen olevan asiakaspalautus Jasminiin Ouluun. Sinun ei tarvitse maksaa vielä tässä vaiheessa postikuluja, koska meillä on asiakaspalautussopimus Postin kanssa. Paketissa tulee aina olla osoitteemme. Lisäämme paketin palautuskulut (3,95€) samalla kun hyvitämme palauttamasi tuotteet.
Posti:
631654
ASIAKASPALAUTUS
Jasmin Oulu
Isokatu 25
90100 Oulu
5. Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteen Jasmin Oulun myymälässä maksutta.
Virhe tuotteessa
Jos käy niin ikävästi, että tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian vian havaittuasi. asiakaspalvelu@jasmin.fi
Tärkeää tietää:
• Tuotteen vaihtaminen on maksutonta.
• Laitathan aina asiakaspalautuksiin mukaan lähetyksen mukana olevan asiakaspalautuslomakkeen, jossa palautuksen syy sekä tuote johon haluat vaihtaa mikäli tuotevaihto kyseessä.
• Pakettia noutaessasi tarkista paketin kunto. Mikäli paketti ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee asiasta välittömästi vahinkoilmoitus, ja ole tämän jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@jasmin.fi
• Ilmoitathan myös vaihdosta ja palautuksesta aina asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@jasmin.fi
• Palautuksista veloitamme käsittelykuluja 3,95€/tilaus, koska turhat asiakaspalautukset kuormittavat paljon ympäristöä.
• Haluamme auttaa sinua oikean koon ja värin valinnassa. Tavoitat meidät puhelimella 040 7712 700 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@jasmin.fi
• Noutamattomista paketeista veloitamme 9,85€ käsittelymaksun, koska paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus.
• Postin kotiinkuljetus on aina maksullinen.